Προσοχή! Για να σου εξασφαλίσουμε μια κορυφαία εμπειρία, στο site μας χρησιμοποιούμε cookies. Διαβάστε Περισσότερα     Αποδέχομαι

Σύμφωνα με τα οριζόμενα στο Νόμο περί Προστασίας Καταναλωτών, ο πελάτης έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως και να επιστρέψει το προϊόν εντός (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής αυτού. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να μην έχει παραβιαστεί και να είναι άθικτη (κλειστή) και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο. Επιπλέον, οφείλετε να συμπεριλάβετε την απόδειξη λιανικής πώλησης. Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν τον πελάτη.

Επιστροφές προϊόντων δε γίνονται δεκτές όταν:

  • Αφορούν Παραγγελίες που έγιναν ηλεκτρονικά (online) αλλά παραλαμβάνονται και εξοφλούνται στο φυσικό μας κατάστημα καθώς αυτές δεν νοούνται από απόσταση πωλήσεις.
  • Αφορούν συσκευές που περιλαμβάνουν προγράμματα software καθώς και κάθε είδους υλικό σχετικό με τα προγράμματα αυτά σε ψηφιακή - ηλεκτρονική μορφή για τη χρήση του οποίου απαιτείται ενεργοποίηση από τον αγοραστή ή δήλωση των προσωπικών του στοιχείων, ενέργειες με τις οποίες ο αγοραστής καθίσταται ο μοναδικός και αποκλειστικός χρήστης του προγράμματος. Σαν συσκευές νοούνται για παράδειγμα οι κάρτες ήχου(audio interfaces), τα ηλεκτρικά ηλεκτρονικά μουσικά όργανα, ψηφιακές κονσόλες ήχου και γενικά όλα τα μηχανήματα που χρησιμοποιούνται για την δημιουργία, αναπαραγωγή, επεξεργασία και εγγραφή οπτικοακουστικού υλικού.
  • Αφορούν προϊόντα που παραγγέλθηκαν ή κατασκευάστηκαν σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή (custom) ή είναι σαφώς προσωποποιημένα.
  • Αφορούν πνευστά μουσικά όργανα, μικρόφωνα, ακουστικά καθώς και βιβλία.
  • Aφορούν κάθε είδους ανταλλακτικά που αποτελούν αναπόσπαστα μέρη άλλων συσκευών
  • Αφορούν προϊόντα για τα οποία έγινε ειδική παραγγελία για λογαριασμό του πελάτη κατόπιν προκαταβολής ή εξόφλησης και δεν ανήκουν στο προγραμματισμένο στοκ της εταιρείας.

Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, ως προς τη λειτουργία του (DOA), ο πελάτης έχει δικαίωμα αντικατάστασης του ελαττωματικού προϊόντος με νέο ή αντικατάσταση του με άλλο μοντέλο της αρεσκείας του σε αντίστοιχη τιμή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής αυτού.

Η εγγύηση των προιόντων καλύπτετε στις εκάστοτε αντιπροσωπείες ή στο κατάστημα μας ανάλογα τη περίπτωση και δε καλύπτονται έξοδα αποστολής.

Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη.

Σε περίπτωση εσφαλμένης αποστολής προϊόντος, η οποία θα οφείλεται στην Εταιρεία μας ή στους προμηθευτές/συνεργάτες μας, ο πελάτης θα έχει δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή αυτού. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να μην έχει παραβιαστεί και να είναι άθικτη (κλειστή) και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο.

Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν την Εταιρεία μας.